Sinds deze week zijn er versoepelingen wat betreft winkels. De winkels zijn op afspraak open. Click en collect werkt overigens prima, maar even de winkel ingaan leek me ook wel fijn. Maar dan hoor je dat je maar 10 minuten de Action in mag, hmm. Toch maar niet dan?

Op afspraak

Gewoon weer even de winkel ingaan, spulletjes in het echt zien en voelen. Heerlijk! Echter toen ik hoorde dat je maar 10 minuten de tijd krijgt in de Action, dacht ik nog eens na. Nee, click en collect werkt eigenlijk prima. Niet alles is te bestellen, maar rennend door de winkel zie ik ook niet zitten.

 

Ik besloot dus gewoon online te bestellen. Tot ik bij Wibra uitkwam. Ik hoorde via vriendinnen dat de meiden collectie hard gaat dus ik snel moest zijn voor de leuke setjes. Toen ik dus met click en collect bezig was, besloot ik toch opeens te kijken voor een afspraak. Toch wel handig om de maat in handen te hebben, valt het goed of kleiner / groter. Uitverkocht? Dan hangt er misschien nog iets anders dat niet online verkrijgbaar is.

 

Wibra

 

Wibra geeft je 15 minuten de tijd. Prima, de winkel is ook nog eens kleiner dan een Action. En klik… afspraak gemaakt. Vanmorgen stond ik op het afgesproken tijdstip voor de deur. Mijn afspraak werd gecontroleerd en winkelen maar. Bij het belletje werd ik verzocht om te komen afrekenen. Ik had een doel of ja meerdere doelen. De tijd ging trouwens sneller dan ik dacht, maar ik ben geslaagd. Precies met het belletje stond ik bij de kassa. Kleding voor de kinderen en dasty. Er stonden nog 2 dingen op mijn lijstje, maar deze heb ik niet kunnen vinden.

 

Wat vond ik ervan?

 

Ik dacht van tevoren dat je je zo verplicht voelt om wat te kopen. En dat de verkoopsters op je letten. De verkoopsters waren druk met bestellingen en de winkel inruimen met nieuwe spullen. En kopen deed ik toch wel, je maakt immers niet voor niets een afspraak. Het was fijn om even te winkelen. Kort, met een doel, maar fijn. Ik zal niet wekelijks een afspraak maken. Ook zal ik niet kiezen voor grotere kledingwinkels. Maar een Wibra is prima. Zeeman zal ook nog wel aan de beurt komen. En dan hopen dat de winkels snel helemaal open mogen!

 

Heb jij al ergens een afspraak gemaakt?

 

 

 

 

Comments are closed.